duminică, 5 februarie 2012

Rosu.







Uite, poate nu sunt cea mai inspirata persoana cu care ti-ai ales sa vorbesti.


Din cate stiu eu, tot ceea ce spun poate sau nu sa se intample. Gandurile mele tintesc spre ideal si lucruri magice. Cred ca exista curcubeu pentru ca oamenii sa nu isi uite culorile (cu toata marea asta de gri poate s-a considerat necesar). Si cred ca oamenii au avut odata aripi, pentru ca nu gasesc alta explicatie logica pentru omoplati. 
Am teorii considerate stupide de catre toti cunoscutii mei . Mereu ma lovesc de “asa e ea” – ul ala pe care il urasc si care vine in perfecta concordanta cu “are potential”-ul care imi face scarba.
Acum, de exemplu, consider ca mi-ar sta mai bine sub forma de firicel de praf. Ieri ma vedeam sub forma de Luna. Ironia e ca de fapt cel mai bine imi sta in rosu. Atunci o sa ma fac pistrui. Planuiesc sa ma asez confortabil pe un obraz si sa ma fac vazut doar daca bate soarele mai tare.
                   Sa stau linistita, in coltul meu, fara sa vorbeasca cineva cu mine. O sa isi aminteasca vag numele meu si apoi o sa il uite de tot. Asta patesc tot timpul. E din cauza afurisitelor de promisiuni. Oamenii ar trebui sa nu le mai faca. Chiar nu exista “mereu”? Deloc. Mereu nu exista deloc. Eu sunt un pistrui si tot pot sa imi dau seama. Si toti va agitati sa imi dovediti contrariul. Bine, nu mie. Cica voua. Aiurea, va place sa fiti invidiati. El a reusit! A cucerit “mereu”-ul. Nimeni nu-l mai intreaba dupa aceea daca ii mai place.
                    Hai sa definim. Sa ne, sa va. Hai sa dam nume si situatii standard pentru tot, ca apoi sa alergam ca nebunii dupa ele. Vreau “fericirea aia”. Care “aia”, domnule? Tu te-ai intors doi pasi inapoi si ai uitat cum te cheama. “Aia” a trecut déjà pe langa tine. Mai esti si orb si nebun. In loc sa ti-o faci singur, o cauti la altii. Pai, cum sa nu? Doar suntem si hoti! Stai la locul tau si croseteaz-o singur. Si fa-o pe marimea ta, cu nasturi sau fara, albastra sau rosie, maneci lungi sau scurte. Gasesti tu o combinatie care sa iti placa. Cand nu mai este bine, desfaci si incepi iar. Cat de greu crezi ca e? Ai tot timpul din lume. Si eu sunt doar un pistrui si imi dau seama de asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu