vineri, 17 februarie 2012

La minut.

 
 
 
 
 
Nu e un gand.Sunt sute.
Cine ti-a zis vreodata ca va fi altfel? Daca a fost cineva care ti-a spus asta totusi, ai luat-o prea personal.
Diferente.Fluctueaza.Cine,domnule? Tot ce vad sunt aceleasi cifre plasate in stanga.Ieri erau plasate la dreapta.Acum un secol,erau centrale.Da,stiu,timpul face asta.Le modifica postura.Stai drept!
Zambeste, ca doar o viata ai.De parca de asta ar depinde viata vietii.
Unde sunt? Acelasi.
Cine sunt? Hai sictir,ti-am intins mana o data ,m-am prezentat ca fiind Eu si ai si uitat.
Vorbind de amintiri.Iti amintesti prima data? Nu,dar mi-o amintesc pe a doua in care am jurat sa uit prima data.
Iti rozi parul,ochii, intr-un final unghiile.Te gandesti sa-ti faci manichiura.Cu ce ochi?Cu foarfeca.
Pleaca.
Ma rogi sau imi impui? Care e diferenta? Rugamintea e subinteleasa.Atunci eu cum de nu o inteleg? Nu.Eu cum de nu o subinteleg?
Te omoara spatele?Recurgi la alifii.Eu iti sugerez sa te dezlipesti de el.Daca va continua sa te omoare,va reusi intr-un final.
Am un vis.Asa..?.Atat.Daca am stiut vreodata care e ,acum cu siguranta tot il stiu.Credeai ca s-a schimbat ceva? Probabil ca da.Incearca sa bati previzibilul.Iti va intoarce un dos de palma .
Te crezi smecher? Da.
Bine.
Unde e reciprocitatea ,frate?Acolo unde un "Da" interactioneaza cu un "Nu" si iese copilul.Doar,opusurile se atrag,nu?

Ti-am spus, multe,multe ganduri.Cu ele ma intretin.Ma opresc din a ma gandi la lucrurile realmente importante.Nu ti le voi insira.Nici nu cred ca le stiu defapt.Conteaza ca le sesizez importanta.Asta ar trebui sa ajute.Cred ca nu.E ca un film ultramediatizat pe care nu l-ai vazut, dar ,la intrebarea "L-ai vazut?" aproape ca o iei ca pe o insulta ca a indraznit sa intrebe macar."Dar,normal,draga, ai impresia ca nu?"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu